Vogelwerkgroep,

Na een aantal jaren als coördinator heeft Harmen van der Wal aangegeven hiermee te willen stoppen. Natuurlijk willen wij Harmen hartelijk danken voor zijn diensten de afgelopen jaren. Dat betekent wel dat we op zoek zijn naar een nieuwe coördinator: Iemand die het op zich wil nemen om een paar maal per jaar een excursie op vogelgebied te organiseren. Wie zich daarvoor wil opgeven of daar eerst meer informatie over wil , kan dat kenbaar maken via info@natuurverenigingzuidwolde.nl

Martin Beekwilder uit Kerkenveld -één van onze actieve leden in de Landschapsbeheergroep- wil wel een app-groepje starten met mensen die in vogels geïnteresseerd zijn en die elkaar op de hoogte houden van bijzondere waarnemingen in de buurt en die zomaar ineens aangeven aan elkaar: "Het lijkt me wel mooi om morgen daar of daar heen te gaan. Wie heeft er zin om mee te gaan?" Wie dat leuk vindt, kan zich ook via info@natuurverenigingzuidwolde.nl opgeven met vermelding van je 06-telefoonnummer zodat je kunt worden opgenomen in de app-groep.

Carl Maurits, interim  coördinator vogelwerkgroep