Wanneer je deze nieuwsbrief niet kunt lezen, klik dan hier.

Januari 2019, nr. 59

Aan de leden van Natuurvereniging Zuidwolde

In deze nieuwsbrief het volgende onderwerp:
Nieuwe cursus dagvlinders herkennen
Komend voorjaar organiseren we een nieuwe cursus om dagvinders te leren herkennen. Geschikt voor iedereen, zonder voorkennis. Op 3 avonden leer je de 30 meest voorkomende soorten in onze omgeving herkennen. En daarna gaan we met elkaar het veld in om de vlinders in levenden lijve te ontdekken. Het is leuk om te weten wat er in je eigen omgeving rondvliegt en ook belangrijk, om met alle zorgen die er zijn over het verdwijnen van vlindersoorten, ze te kunnen blijven monitoren.

De theorieavonden zijn al gepland: op 4 en 18 maart en 1 april, om 20.00 uur in De Boerhoorn in Zuidwolde. Geef je nu op want er kunnen maximaal 30 deelnemers meedoen. Volgende week komt de aankondiging ook in de kranten en online te staan. Meer informatie is te vinden op onze website.
Copyright © 2019 Vereniging voor Natuurbescherming Zuidwolde e.o., 2013 All rights reserved.

Met deze nieuwsbrief houden we je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Daarmaast hebben we de website (www.natuurverenigingzuidwolde.nl), onze Facebookpagina en het verenigingsblad Natuurgenoten.

Email Marketing                                                  Powered by Mailchimp