Donderdag 26 maart 2015: jaarvergadering en heel veel beestjes

Op donderdag 26 maart houden we onze jaarvergadering. Deze vindt plaats in De Boerhoorn en begint om 19.30 uur. We blikken natuurlijk terug op het afgelopen jaar, qua activiteiten en qua financiële resultaten. En we kijken vooruit naar het programma van dit jaar. En er is een bestuurswisseling. Kijk hier mee naar de agenda. Ook voegen we het verslag van de vorige ledenvergadering nog even toe.

Na het officiële deel geeft Joop Verburg om 20.15 uur een presentatie over het fascinerend insectenleven vlakbij. Joop laat beelden zien van allerlei insecten en andere kleine beestjes. Het gaat om een schitterende maar ook gecompliceerde wereld van dieren die van elkaar afhankelijk zijn en soms elkaar op leven en dood bestrijden. Bizarre vormen en kleuren, wonderlijke paringen en gedragingen en ook de ongelofelijke details van de metamorfose die alle insecten meemaken. De avond is vrij toegankelijk voor iedereen en ook de koffie is gratis.